SyuDaNie IzZah
FOLLOW

ABOUT archieve LINKS CBOX
Assalamualaikum , Welcome to our story life . Syudanie Izzah . Please Be Nice here :')
Anniversary KAAMI !~D
Assalamualaikum .. check it out what i wanna post ^^,

Untuk pengetahuan korang ,  last Monday ( 12.11.12 ) hari Anniversary KAAMI ~
chop ! ni bukan Anniversary kahwin2 , this Our Anniversary Friendship Day KAAMI ,, hehe pandai2 buat . sangat tak sangka dah 5 tahun SyuDaNie bersahabat dan 3 tahun IzZah bersama even sekolah kitorg tak sama , tiada halangan untuk ukhuwah KAAMI terus terjalin.hingga ke syurga...
No matter what we always gonna be together and until (hingga ajal menjemput )
Dan sama-sama kita bertemu kembali di tempat asal kita iaitu di syurga ALLAH , If Allah wills it ^^
Pray for us okay :D

Amat sukar dicari apa itu sahabat

Inikan pula sahabat sejati
Tetapi sepanjang perjalanan kehidupan ini
Aku mula mengerti siapa sahabat
Sahabat yang sentiasa membimbing aku ke jalanNya
Aku gembira, rasa hiba tiada dirasa
Jika ada sahabat bersamaku
Sejak dulu dibangku sekolah lagi
Aku bersama-sama kalian
menuntut ilmu tiada penghabisan
Disitu aku mengenali yang mana kawan dan yang mana lawan
Bukan aku memilih tapi aku cuba melakar corak kehidupan
agar aku dapat menjaga akhlak serta disiplin diri tatkala jauh dimata ibu dan ayah
Dan aku yakin ,  kerana sahabat yang baik dapat membimbing aku ke jalan Ilahi ..
Hidupku penuh warna :)
Bagai pelangi yang cantik coraknya
Menghiasi awan biru kehidupanku

Aku hargai setiap mereka yang hadir mewarnai dan menghiasi keindahankuTerima kasih kepada mereka semua kerana tidak jemu bersamakuDari dulu, kini dan hingga keakhirnyaMoga kita sentiasa bersama hanya keranaNya...

Okay , Wanna any pictures of KAAMI ? sorry sikit je ,  orang fames lah katakan >.< 


Sebelum Terlupa , kiterorg ada lagu tema dulu-dulu comel , kiteorang selalu jugaklah nyanyi
waktu sekolah rendah sama sama ~ngee~ Dengar jangan tak dengar ^^


#Sebenarnya kitorg belum lagi meraikan Anniversary ni , Doakan KAAMI dapat berjumpa bersama meraikan .. Dah lama tak jumpa tau ! Rinduu ♥


truly typed : Adah 99
and edited by:  NekMahMok ! ngee~
Hyeda ! wekk :P                
SYUDANIE IZZAH